Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Mönstring 09
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Franklin" data-source="post: 537832" data-attributes="member: 92539"><p>och det säger du, 17 år gammal och världsvan förstår jag? kul att du slänger ur dig ett citat du inte själv reflekterat över..</p><p></p><p>långt: njae, bero på vad du jämför med</p><p>hård: eeeh.. tror du verkligen på det själv?</p><p>onödigt: se det som en chans att ha det kul innan du tvingas bli seriös.</p><p></p><p>jag gjorde lumpen som vagnchef på en rysk koloss till vagn som krossar allt i sin väg, och nedrans vad jag hade kul..</p><p>[MEDIA=youtube]Q_3OMU4tAy8[/MEDIA]</p><p></p><p>-du får en chans i livet att leka med lön, om än väldigt låg. </p><p>-du har chansen att få cruisa i skärgården med stridsbåt 90 eller vara ytbärgare från helikopter om du vill det. </p><p>-sen har du tolkskolan och du kan även vara reporter för värnpliktsnytt som en polare till mig (han jobbar för övrigt på SVT efter det).</p><p></p><p>visst, du kan säkert utnyttja året på ett nyttigare sätt, men jävlar vad man kan ha kul i grönställ..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Franklin, post: 537832, member: 92539"] och det säger du, 17 år gammal och världsvan förstår jag? kul att du slänger ur dig ett citat du inte själv reflekterat över.. långt: njae, bero på vad du jämför med hård: eeeh.. tror du verkligen på det själv? onödigt: se det som en chans att ha det kul innan du tvingas bli seriös. jag gjorde lumpen som vagnchef på en rysk koloss till vagn som krossar allt i sin väg, och nedrans vad jag hade kul.. [MEDIA=youtube]Q_3OMU4tAy8[/MEDIA] -du får en chans i livet att leka med lön, om än väldigt låg. -du har chansen att få cruisa i skärgården med stridsbåt 90 eller vara ytbärgare från helikopter om du vill det. -sen har du tolkskolan och du kan även vara reporter för värnpliktsnytt som en polare till mig (han jobbar för övrigt på SVT efter det). visst, du kan säkert utnyttja året på ett nyttigare sätt, men jävlar vad man kan ha kul i grönställ.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Mönstring 09
Tillbaka
Topp