Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Montage av bindningar "Duckstance"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Glisseur" data-source="post: 821859" data-attributes="member: 13861"><p>Låt mig säga så här: Visst duck på skidor funkar alldeles utmärkt, riktigt bra i vissa fören och på vissa skidmodeller till och med. Men helt ärligt förstår jag inte vitsen med att hålla på och krångla så jevvla infernaliskt. Montera bindingarna som vanligt och kör. Fördelarna är verkligen inte så stora, i alla fall inte i outpisten. </p><p></p><p>Lite som att blanda White Russian med något annat än pulvermjölk. Klart att det funkar med röd mjölk, och till och med grön mjölk i rena nödfall (gud förbjude, lättmjölk finns inte ens på kartan). Men i slutändan är det ända originalet som funkar bäst i alla lägen, back to basics.</p><p></p><p>Vill du blanda med rödmjölk, f'låt, montera duck så är jag övertygad om att folket i verkstaden på Garaget har full koll på det. Åre Skidsport med om du någonsin skulle ha olyckan att förvirra dig förbi Stureplans nordliga utpost.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Glisseur, post: 821859, member: 13861"] Låt mig säga så här: Visst duck på skidor funkar alldeles utmärkt, riktigt bra i vissa fören och på vissa skidmodeller till och med. Men helt ärligt förstår jag inte vitsen med att hålla på och krångla så jevvla infernaliskt. Montera bindingarna som vanligt och kör. Fördelarna är verkligen inte så stora, i alla fall inte i outpisten. Lite som att blanda White Russian med något annat än pulvermjölk. Klart att det funkar med röd mjölk, och till och med grön mjölk i rena nödfall (gud förbjude, lättmjölk finns inte ens på kartan). Men i slutändan är det ända originalet som funkar bäst i alla lägen, back to basics. Vill du blanda med rödmjölk, f'låt, montera duck så är jag övertygad om att folket i verkstaden på Garaget har full koll på det. Åre Skidsport med om du någonsin skulle ha olyckan att förvirra dig förbi Stureplans nordliga utpost. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Montage av bindningar "Duckstance"
Tillbaka
Topp