Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Montage av bindningar "Duckstance"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ace_DG" data-source="post: 822284" data-attributes="member: 12483"><p>Jaha, god morgon bojs (no gurls...), div trolls, m fl. </p><p></p><p>Som man frågar får man svar. </p><p>Nu var ju liasom frågan av mer teknisk karaktär och inte duckens vara eller inte vara, eller för den delen diverse alkoholrelaterade analogier (dock inget ont om alkohol i sig, nejdå!). Monterar man på <strong>fri hand eller kör man med modifierade mallar</strong>, vet nån?</p><p></p><p>Visst, en bra montör fixar ju det mesta, MEN jag kan också intyga att dom växer inte på trän. Har nu inga svårare traumatiska upplevelser av taskigt montage men samtidigt konsumerar jag inte lagg i samma omfattning som t ex MnO och hans polare. Lite bulor på belagsidan har förekommit, Intersport har monterat sned frambindning på ett par Stöckli åt mig en gång plus att dom inte visste hur dom skulle böja ut skidbromsen m m. </p><p></p><p>Jag tror, i likhet med MnO stenhårt på att få stå bredvid när montören sätter borren i dom sprillans 10 kkr laggen! Välrenommerad butik, javisst, men det är ju alltid montörens kompetens och engagemang som betyder nåt. </p><p></p><p>OK, Garaget, Mr Hendryx och Åre Skidsport, det får räcka. </p><p></p><p>Kör f ö på ett par Hendryx PH med moderat duckning och tycker faktiskt att det underlättar tvåfotscarven i diverse olika fören, men helt övertygad är jag inte. Det känns skumt i knäna dessutom...</p><p></p><p>White Russian...</p><p>The Dude... riktig bra på en tung söndag</p><p></p><p>/Ace DG</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ace_DG, post: 822284, member: 12483"] Jaha, god morgon bojs (no gurls...), div trolls, m fl. Som man frågar får man svar. Nu var ju liasom frågan av mer teknisk karaktär och inte duckens vara eller inte vara, eller för den delen diverse alkoholrelaterade analogier (dock inget ont om alkohol i sig, nejdå!). Monterar man på [b]fri hand eller kör man med modifierade mallar[/b], vet nån? Visst, en bra montör fixar ju det mesta, MEN jag kan också intyga att dom växer inte på trän. Har nu inga svårare traumatiska upplevelser av taskigt montage men samtidigt konsumerar jag inte lagg i samma omfattning som t ex MnO och hans polare. Lite bulor på belagsidan har förekommit, Intersport har monterat sned frambindning på ett par Stöckli åt mig en gång plus att dom inte visste hur dom skulle böja ut skidbromsen m m. Jag tror, i likhet med MnO stenhårt på att få stå bredvid när montören sätter borren i dom sprillans 10 kkr laggen! Välrenommerad butik, javisst, men det är ju alltid montörens kompetens och engagemang som betyder nåt. OK, Garaget, Mr Hendryx och Åre Skidsport, det får räcka. Kör f ö på ett par Hendryx PH med moderat duckning och tycker faktiskt att det underlättar tvåfotscarven i diverse olika fören, men helt övertygad är jag inte. Det känns skumt i knäna dessutom... White Russian... The Dude... riktig bra på en tung söndag /Ace DG [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Montage av bindningar "Duckstance"
Tillbaka
Topp