Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Montana
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JeppeSnow" data-source="post: 21253" data-attributes="member: 13822"><p>Big Sky är schyst - stort o öppet o bra drag i "speed-quad" liftarna. Var där under ett antal ggr vintern 99/00.</p><p></p><p>Får du chansen dra till också till Jackson Hole (Wyoming) som inte ligger ALLT för långt iväg. Den bästa anläggning jag varit på än så länge med riktigt schyst, lättåtkomlig, äckligt bra offpist åkning.</p><p></p><p>Förresten, missa inte triple-diamond åket/åken (beror på snöförhållandena, eller hur många ej så avancerade åkare som har plogat, ramlat sig fram) i Big Sky. Kan va riktigt roliga om man blåser på. Plöj rikligt med puder för mig med!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JeppeSnow, post: 21253, member: 13822"] Big Sky är schyst - stort o öppet o bra drag i "speed-quad" liftarna. Var där under ett antal ggr vintern 99/00. Får du chansen dra till också till Jackson Hole (Wyoming) som inte ligger ALLT för långt iväg. Den bästa anläggning jag varit på än så länge med riktigt schyst, lättåtkomlig, äckligt bra offpist åkning. Förresten, missa inte triple-diamond åket/åken (beror på snöförhållandena, eller hur många ej så avancerade åkare som har plogat, ramlat sig fram) i Big Sky. Kan va riktigt roliga om man blåser på. Plöj rikligt med puder för mig med! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Montana
Tillbaka
Topp