Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Montera bindning 75mm
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Matias_FH" data-source="post: 1314399" data-attributes="member: 190359"><p>Tack för din input.</p><p>Suttit och skissat på en hålmall ikväll. Om jag tänkt rätt så var bindningarna monterade på -3cm på mina förra skidor (begagnade Movement Black Rose).</p><p></p><p>Svårt att säga vad jag tyckte om placeringen förut, åkt telisar totalt 12 dagar. Inte så mycket att jämföra med vad gäller +- ett par centimeter.</p><p></p><p>Kan du säga rent generellt vad som ändrar vid säg +3, 0 och -3cm montering? Skiljer säkert från skida till skida, men något att utgå från kanske?</p><p></p><p>Tänkte renrita min schablon i morgon, printa ut och börja se vad det finns monteringsalternativ.</p><p></p><p>//Matias</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Matias_FH, post: 1314399, member: 190359"] Tack för din input. Suttit och skissat på en hålmall ikväll. Om jag tänkt rätt så var bindningarna monterade på -3cm på mina förra skidor (begagnade Movement Black Rose). Svårt att säga vad jag tyckte om placeringen förut, åkt telisar totalt 12 dagar. Inte så mycket att jämföra med vad gäller +- ett par centimeter. Kan du säga rent generellt vad som ändrar vid säg +3, 0 och -3cm montering? Skiljer säkert från skida till skida, men något att utgå från kanske? Tänkte renrita min schablon i morgon, printa ut och börja se vad det finns monteringsalternativ. //Matias [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Montera bindning 75mm
Tillbaka
Topp