Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Montera bindning i tidigare pluggade hål?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JalonD" data-source="post: 1273048" data-attributes="member: 113514"><p>Hej,</p><p></p><p>Jag undrar om någon har erfarenheter av att återanvända sedan tidigare pluggade skruvhål? </p><p></p><p>Hålen är pluggade med plastplugg och epoxi. Kan man borra ur pluggen och återanvända skruvhålen rakt av, eller bör man använda någon gänginsats/helicoil? </p><p></p><p>Det har tidigare suttit griffon- samt guardian-bindningar så har inte jättemycket utrymme kvar för nya hål. Observera att det är ett par välanvända skidor men i nuläget utan bindningar, så skulle vara kul om man kan återuppliva dessa godingar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JalonD, post: 1273048, member: 113514"] Hej, Jag undrar om någon har erfarenheter av att återanvända sedan tidigare pluggade skruvhål? Hålen är pluggade med plastplugg och epoxi. Kan man borra ur pluggen och återanvända skruvhålen rakt av, eller bör man använda någon gänginsats/helicoil? Det har tidigare suttit griffon- samt guardian-bindningar så har inte jättemycket utrymme kvar för nya hål. Observera att det är ett par välanvända skidor men i nuläget utan bindningar, så skulle vara kul om man kan återuppliva dessa godingar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Montera bindning i tidigare pluggade hål?
Tillbaka
Topp