Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Montera bindningar Östergötland
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1028534" data-attributes="member: 83225"><p>Jag skulle säga så här. Det värsta som kan hända är att de monterar fel och därigenom blir ersättningsskyldiga. När det gäller en stor kedja som XXL behöver du ju inte vara direkt orolig för att de inte ska ha likviditet nog att ersätta dig. Sen får du ju titta på ifall dina skidor är äldre, svåra att få tag i nya eller nåt annat som gör att risken att få det felgjort är för stor. </p><p></p><p>Jag hade nog valt att få det monterat på valfri skidort snarare. Där är sannolikheten rätt stor att den som gör monteringen är väldigt van och dessutom håller de oftast en något mer human prisnivå.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1028534, member: 83225"] Jag skulle säga så här. Det värsta som kan hända är att de monterar fel och därigenom blir ersättningsskyldiga. När det gäller en stor kedja som XXL behöver du ju inte vara direkt orolig för att de inte ska ha likviditet nog att ersätta dig. Sen får du ju titta på ifall dina skidor är äldre, svåra att få tag i nya eller nåt annat som gör att risken att få det felgjort är för stor. Jag hade nog valt att få det monterat på valfri skidort snarare. Där är sannolikheten rätt stor att den som gör monteringen är väldigt van och dessutom håller de oftast en något mer human prisnivå. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Montera bindningar Östergötland
Tillbaka
Topp