Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Montera bindningar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Anders_Wallander" data-source="post: 29482" data-attributes="member: 26043"><p>Halloj</p><p></p><p>Jag ska skruva på mina nya bindningar och är lite förundrad över hur små marginaler det är på gängorna på brädan. Ena uppsättningen skruvar får jag ner två varv i gängorna, den andra uppsättningen går ner 3.5 varv, sen bottnar skruvarna! </p><p></p><p>Vet nån om det räcker med 2 varv ner i gängorna? Eller ska jag försöka hitta några skruvar som är mittemellan långa mellan dom jag har?</p><p></p><p>Tacksam för tips!</p><p>/Anders</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Anders_Wallander, post: 29482, member: 26043"] Halloj Jag ska skruva på mina nya bindningar och är lite förundrad över hur små marginaler det är på gängorna på brädan. Ena uppsättningen skruvar får jag ner två varv i gängorna, den andra uppsättningen går ner 3.5 varv, sen bottnar skruvarna! Vet nån om det räcker med 2 varv ner i gängorna? Eller ska jag försöka hitta några skruvar som är mittemellan långa mellan dom jag har? Tacksam för tips! /Anders [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Montera bindningar?
Tillbaka
Topp