Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Montera bindningar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Steam" data-source="post: 29492" data-attributes="member: 29018"><p>Hej,</p><p>"Förkorta" skruvar för nya Drake-bindningar verkar flera ha råkat ut för. Jag skaffade mej ett par nya Drake Podium där jag fick trycka till ordentligt för kunna skruva ner dem. Skruvarna verkar vara lika långa som förra årets skruvar. Utan det verkar vara lite lurt med disken. När du sätter dit disken i bindningen, vänd på bindningen så ser du kanske att den inte ligger plant med undersidan av bindningen (jämför med din förra bindning). Därför fick jag trycka ordentligt på skruvarna när jag skruvade fast dem så att disken pressas ordentligt mot bindningen och mot brädan. För mej löste det sej, men det kanske det inte gör för dej (skicka ett mail till drake, eller ring dem, eller kolla om du kan hitta några skruvar, exvis från burton, jag har för mej att de är lite längre än drakes).</p><p></p><p>Ride on,</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Steam, post: 29492, member: 29018"] Hej, "Förkorta" skruvar för nya Drake-bindningar verkar flera ha råkat ut för. Jag skaffade mej ett par nya Drake Podium där jag fick trycka till ordentligt för kunna skruva ner dem. Skruvarna verkar vara lika långa som förra årets skruvar. Utan det verkar vara lite lurt med disken. När du sätter dit disken i bindningen, vänd på bindningen så ser du kanske att den inte ligger plant med undersidan av bindningen (jämför med din förra bindning). Därför fick jag trycka ordentligt på skruvarna när jag skruvade fast dem så att disken pressas ordentligt mot bindningen och mot brädan. För mej löste det sej, men det kanske det inte gör för dej (skicka ett mail till drake, eller ring dem, eller kolla om du kan hitta några skruvar, exvis från burton, jag har för mej att de är lite längre än drakes). Ride on, [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Montera bindningar?
Tillbaka
Topp