Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Montera gamla Marker AT på nya All mountainskidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tarveltomte" data-source="post: 1055323" data-attributes="member: 71341"><p>Tjena, tänkte höra om lite råd då jag vart borta från skidåkningen i några år. </p><p>Har skaffat mig nya all mountain skidor med ca 100 midja, jag har ett par Markerbindningar från 2006 typ som suttit på ett par Völkl Supersport 6star, så frågan e om de kan monteras på de nya skidorna eller ska man införskaffa sig den nya typen av bindning? (behöver ju bredare stoppers förstås).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tarveltomte, post: 1055323, member: 71341"] Tjena, tänkte höra om lite råd då jag vart borta från skidåkningen i några år. Har skaffat mig nya all mountain skidor med ca 100 midja, jag har ett par Markerbindningar från 2006 typ som suttit på ett par Völkl Supersport 6star, så frågan e om de kan monteras på de nya skidorna eller ska man införskaffa sig den nya typen av bindning? (behöver ju bredare stoppers förstås). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Montera gamla Marker AT på nya All mountainskidor
Tillbaka
Topp