Montera Look px 12 på Rossignol s7 bc? Passar det

Kurt-Erik

Ny medlem
Hej.

Har fått tag i ett par rossignol s7 bc, dock utan bindning. tänkte köra på mina look px 12 denna säsong och sedan byta ut dom.

Men eftersom att jag är sjukligt okunning på detta område så måste jag råd fråga med nån slags expert.

bindningarna sitter idag på ett par völkl karma, tror det är 87 under foten el liknande. Kommer dom passa på s7orna? dom är ju 115, känns ju som att ski-stoppern inte kommer kunna komma ut och jobba som den ska. Finns det bredare skistoppers att köpa eller är det bara glömma dom under detta år?

Tack på förhand.

dom kommer nog inte passa, klart du kan köpa nya skistoppers och sätta på dom, hittade tyvär ingen sida som hade dom :p

Om jag har förstått dig rätt så kommer det passa klockrent, men måste då köpa bredare ski stoppers. Ska väl inte vara några problem borde ju lokala sport affärn ha hemma på hyllan.

Jag köpte bredare skistoppers i höstas på skistore i gbg till mina px12. Jag ringde å kollade först så dom hade hemma, å sen knallade jag ner till butik å hämtade dom.

Dvs. ring å kolla med din lokala skidhandlare, annars kan du kolla med typ alpingaraget/skistore om dom har/kan fixa åt dig.

Snödjup

Tillbaka
Topp