Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Montera marker Duke i Duckstance?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OleK" data-source="post: 435852" data-attributes="member: 36337"><p>Det kan fungere...Å montere det på pontoon er null stress...Når man monterer duck er det ikke ekstrem vinkling så om det skal ha så mye å si vet jeg ikke...Du får prøve ut litt hjemme...de fleste går jo med bena litt utover til vanlig og da vil jeg egentlig ikke tro at det er noe stor forskjell om man setter bindingen litt snett.</p><p></p><p>På duke følger det med monterings mal i papir som skrevet over og da fikser du det lett selv...Pass på å bruk et tynnt bor og ikke bor for langt ned i skien så blir det bra! Fyll hullene med tre lim som er vanntett og skru de ned med en skruvdrager....de siste millimeterne skrur du med skruvmeisel for hånd til de sitter. Da er du sikker på å ikke dra de over! </p><p></p><p>Lykke til!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OleK, post: 435852, member: 36337"] Det kan fungere...Å montere det på pontoon er null stress...Når man monterer duck er det ikke ekstrem vinkling så om det skal ha så mye å si vet jeg ikke...Du får prøve ut litt hjemme...de fleste går jo med bena litt utover til vanlig og da vil jeg egentlig ikke tro at det er noe stor forskjell om man setter bindingen litt snett. På duke følger det med monterings mal i papir som skrevet over og da fikser du det lett selv...Pass på å bruk et tynnt bor og ikke bor for langt ned i skien så blir det bra! Fyll hullene med tre lim som er vanntett og skru de ned med en skruvdrager....de siste millimeterne skrur du med skruvmeisel for hånd til de sitter. Da er du sikker på å ikke dra de over! Lykke til! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Montera marker Duke i Duckstance?
Tillbaka
Topp