Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Montera om bindning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="joelchr" data-source="post: 1293051" data-attributes="member: 90355"><p>Jag betalade till slut 400kr för att få det fixat med mall. Mina pjäxor hamnade lite bakom strecket men det gör inte så mycket om jag förstår det rätt. </p><p></p><p>Karlstad, jag fick ett gäng pluggar av stadium för några kr. Vad jag förstått så är utomhus trälim eller PU-lim rätt och skruvhålen ska ha minste ett skruvhål mellan de gamla och nya.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="joelchr, post: 1293051, member: 90355"] Jag betalade till slut 400kr för att få det fixat med mall. Mina pjäxor hamnade lite bakom strecket men det gör inte så mycket om jag förstår det rätt. Karlstad, jag fick ett gäng pluggar av stadium för några kr. Vad jag förstått så är utomhus trälim eller PU-lim rätt och skruvhålen ska ha minste ett skruvhål mellan de gamla och nya. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Montera om bindning
Tillbaka
Topp