Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Montera om bindningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LicHin" data-source="post: 410836"><p>Nu när den endå finns en sån här tråd och du redan fått svar tänkte jag att jag kunde passa på att låna din tråd lite <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p>Okej här kommer det, funderar också på att montera om mina. Om man räknar från där själva pjäxan sitter är det 2 CM längre bak en vad det är fram. Alltså ifrån själva tå spetsen på pjäxan är det 60 CM fram tilllängst fram på skidan. och ifrån hälen är det 62 CM bak till allra längst bak på skidan, fattar ni vad jag menar ? xD</p><p></p><p>Rekomenderar ni att jag ska byta så det är 61 CM fram och 61 CM bak?</p><p></p><p>Det ska passa park, även lite offpist. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Det här är första säsongen så jag är inte så bra på sån skit :M :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LicHin, post: 410836"] Nu när den endå finns en sån här tråd och du redan fått svar tänkte jag att jag kunde passa på att låna din tråd lite ;) Okej här kommer det, funderar också på att montera om mina. Om man räknar från där själva pjäxan sitter är det 2 CM längre bak en vad det är fram. Alltså ifrån själva tå spetsen på pjäxan är det 60 CM fram tilllängst fram på skidan. och ifrån hälen är det 62 CM bak till allra längst bak på skidan, fattar ni vad jag menar ? xD Rekomenderar ni att jag ska byta så det är 61 CM fram och 61 CM bak? Det ska passa park, även lite offpist. :) Det här är första säsongen så jag är inte så bra på sån skit :M :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Montera om bindningar
Tillbaka
Topp