Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Montera på Flowflex?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="andryd" data-source="post: 620715" data-attributes="member: 39221"><p>Hej, jag har ett par nyinköpta Fischerskidor med bindningar monterade på deras Flowflex platta i aluminium. Efter några dagar åkning lossnade 2 montageskruvar på ena skidan. Jag misstänker nu att skruvarna ska vara monterade med någon form av lim och att säljaren missat det. Är det någon därute som vet vilken typ av lim el dyl man ska använda för att få skruvarna att sitta kvar i alu-plattan?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="andryd, post: 620715, member: 39221"] Hej, jag har ett par nyinköpta Fischerskidor med bindningar monterade på deras Flowflex platta i aluminium. Efter några dagar åkning lossnade 2 montageskruvar på ena skidan. Jag misstänker nu att skruvarna ska vara monterade med någon form av lim och att säljaren missat det. Är det någon därute som vet vilken typ av lim el dyl man ska använda för att få skruvarna att sitta kvar i alu-plattan? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Montera på Flowflex?
Tillbaka
Topp