Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Montera telisbindning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="guitarplayer" data-source="post: 294306" data-attributes="member: 73294"><p>Tog faktist hjälp av AlpinGaraget till slut, och de tog fram balanspunkt och CC etc och utifrån det tog hänsyn till mina något stora sulor, och till slut blev det en framflytt på drygt 2 cm (vilket visade sig vara ganska precis CC på 3-pins positionen vid nogrannare mätning). Det både känns och ser helt ok ut nu. Har iofs endast testat att "åka" i vardagsrummet då det är värsta sommaren i Sthlm nu. Men det är dags om 2 veckor så då vet jag hur bra det blev.</p><p></p><p>Jag kollade hur en bc placering skulle bli med mina 340mm sulor och det blir VÄLDIGT långt fram (nästan så man kan pilla med tåna på skidspetsen...) Så lite lustigt är Rottefellas generella rekomendation...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="guitarplayer, post: 294306, member: 73294"] Tog faktist hjälp av AlpinGaraget till slut, och de tog fram balanspunkt och CC etc och utifrån det tog hänsyn till mina något stora sulor, och till slut blev det en framflytt på drygt 2 cm (vilket visade sig vara ganska precis CC på 3-pins positionen vid nogrannare mätning). Det både känns och ser helt ok ut nu. Har iofs endast testat att "åka" i vardagsrummet då det är värsta sommaren i Sthlm nu. Men det är dags om 2 veckor så då vet jag hur bra det blev. Jag kollade hur en bc placering skulle bli med mina 340mm sulor och det blir VÄLDIGT långt fram (nästan så man kan pilla med tåna på skidspetsen...) Så lite lustigt är Rottefellas generella rekomendation... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Montera telisbindning
Tillbaka
Topp