Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Montering av bindn, twintips
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="frederik006" data-source="post: 100418" data-attributes="member: 45761"><p>Hej gott folk! </p><p></p><p>Finns det någon därute som e haj på det här med montering av bindningen!</p><p></p><p>Har läst en del men e lite osäker har köpt ett par Madtrix men e mest sugen på offpist o bus!</p><p></p><p>Fick tag i ett par Marker 1100 men e osäker ifall de e ok dom har din 11=130kg o jag väger 87kg, åker hyfsat gillar fart o e ganska orädd, åkt mkt, telis de senaste åren.</p><p></p><p>Skall jag montera 5 cm fram ? eller e de om man skall hoppa o tricka?</p><p></p><p>Åkte puckel en gång i tiden då skulle bindn, helst vara fram moterad 3-5cm framför skidans markering men hur blir det i lössnön?</p><p></p><p>Hoppas på svar snart innan jag skruvar dit dem! För då kan ja även byta bindningen!</p><p></p><p></p><p>Mvh Frederik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="frederik006, post: 100418, member: 45761"] Hej gott folk! Finns det någon därute som e haj på det här med montering av bindningen! Har läst en del men e lite osäker har köpt ett par Madtrix men e mest sugen på offpist o bus! Fick tag i ett par Marker 1100 men e osäker ifall de e ok dom har din 11=130kg o jag väger 87kg, åker hyfsat gillar fart o e ganska orädd, åkt mkt, telis de senaste åren. Skall jag montera 5 cm fram ? eller e de om man skall hoppa o tricka? Åkte puckel en gång i tiden då skulle bindn, helst vara fram moterad 3-5cm framför skidans markering men hur blir det i lössnön? Hoppas på svar snart innan jag skruvar dit dem! För då kan ja även byta bindningen! Mvh Frederik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Montering av bindn, twintips
Tillbaka
Topp