Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Montering av bindning och rocker
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carljoha" data-source="post: 804953" data-attributes="member: 90683"><p>Satt och kolla på mina skidor och tänkte att jag (tjejen i butiken) monterade mina bindningar ca. 5 cm från mitten och kom att tänka på rockern är uppdelad, ni fattar va jag menar, i mitten av skidan. </p><p>Min fråga är då om man anpassa sig efter om man har rocker eller inte på sina skidor när man monterar bindningen?</p><p>Jag har ett par k2 kung fujas om det nu skulle hjälpa besvara min fråga.</p><p>Danke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carljoha, post: 804953, member: 90683"] Satt och kolla på mina skidor och tänkte att jag (tjejen i butiken) monterade mina bindningar ca. 5 cm från mitten och kom att tänka på rockern är uppdelad, ni fattar va jag menar, i mitten av skidan. Min fråga är då om man anpassa sig efter om man har rocker eller inte på sina skidor när man monterar bindningen? Jag har ett par k2 kung fujas om det nu skulle hjälpa besvara min fråga. Danke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Montering av bindning och rocker
Tillbaka
Topp