Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Montering av bindning på Bent Chetler?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="robinsoderholm" data-source="post: 597854" data-attributes="member: 32033"><p>Ja har mina monterade precis mitt mellan center och freeride. alltså +2.5cm från exakt center. Tycker de är underbara på detta och är perfekt allround. Ja kör park pist puder med mina. Tycker att de känns väldigt centralt monterade endå och då jämför jag med mina truecentermonterade scratch fs. Tycker inte man ska vara rädd att montera rättså centralt då man har rocker i fram och bak. Vill ju ha lite "skida" bakom foten också=)Montera dem precis mitt mellan center å freeride så bliru toknöjd om du kör allround!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="robinsoderholm, post: 597854, member: 32033"] Ja har mina monterade precis mitt mellan center och freeride. alltså +2.5cm från exakt center. Tycker de är underbara på detta och är perfekt allround. Ja kör park pist puder med mina. Tycker att de känns väldigt centralt monterade endå och då jämför jag med mina truecentermonterade scratch fs. Tycker inte man ska vara rädd att montera rättså centralt då man har rocker i fram och bak. Vill ju ha lite "skida" bakom foten också=)Montera dem precis mitt mellan center å freeride så bliru toknöjd om du kör allround! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Montering av bindning på Bent Chetler?
Tillbaka
Topp