Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Montering av bindning på Bent Chetler?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jernevi" data-source="post: 598054" data-attributes="member: 54607"><p>Quoting Benchetler from Nov 25 2009 11:59:00:</p><p>I would say 2 or 2.5 behind center. We are very similar in size, and I personally ride mine at 1.5 behind center.. I've ridden a pair at center, 2, 2.5, and 1.5, and loved them all, but for all around/ all the time, 2 was the way to go. Hope that helps my friend, and thank you very much for the support. Hope you enjoy them.</p><p></p><p>Cheers,CB</p><p></p><p></p><p>verkar ju som om 2 eller 2,5 bakom true center är en bra montering då. yoo robbsa hur tycker du jag skall mounta mina?? man skall inte dra 3 bakom då??</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jernevi, post: 598054, member: 54607"] Quoting Benchetler from Nov 25 2009 11:59:00: I would say 2 or 2.5 behind center. We are very similar in size, and I personally ride mine at 1.5 behind center.. I've ridden a pair at center, 2, 2.5, and 1.5, and loved them all, but for all around/ all the time, 2 was the way to go. Hope that helps my friend, and thank you very much for the support. Hope you enjoy them. Cheers,CB verkar ju som om 2 eller 2,5 bakom true center är en bra montering då. yoo robbsa hur tycker du jag skall mounta mina?? man skall inte dra 3 bakom då?? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Montering av bindning på Bent Chetler?
Tillbaka
Topp