Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Montering av bindning på Salomon Rocker 2
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mickey" data-source="post: 1085116" data-attributes="member: 102174"><p>Vet inte vilka det är du har och vilken monteringspunkt det ska vara på 122an, men på 108an så är rekomenderande linjen på -2,5 har jag för mig och jag har aldrig känt ett behov av att gå bak. Däremot vet jag många som inte blivit vän med skidan pga att skidan ska vara monterad så långt fram. De får en liknande känsla som du, men jag skulle tror att det är em vane sak. Eftersom skidan är bygg för att monteras nära TC, så kan det bli så att den inte fungerar som tänkt i puder och andra situationer istället.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mickey, post: 1085116, member: 102174"] Vet inte vilka det är du har och vilken monteringspunkt det ska vara på 122an, men på 108an så är rekomenderande linjen på -2,5 har jag för mig och jag har aldrig känt ett behov av att gå bak. Däremot vet jag många som inte blivit vän med skidan pga att skidan ska vara monterad så långt fram. De får en liknande känsla som du, men jag skulle tror att det är em vane sak. Eftersom skidan är bygg för att monteras nära TC, så kan det bli så att den inte fungerar som tänkt i puder och andra situationer istället. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Montering av bindning på Salomon Rocker 2
Tillbaka
Topp