Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Montering av bindningar på skida
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kaikki" data-source="post: 614915"><p>Hej!</p><p>Är ganska så ny på forumet och har inte åkt skidor så värst länge.</p><p>Har kört med vanliga carving, pistskidor innan och har nu köpt ett par Salomon Shogun. Då jag fastnat för att börja åka mer offpist =). </p><p></p><p>Jag undrar över hur bindningarna ska sitta på skidan. Har hört att de kan sättas lite olika, men det har jag inte någon koll på. Är det mittmonterat som gäller eller ska de sitta på annat sätt?</p><p>Jag kommer såklart att åka offpist och pistade backar om vartannat om det har någon betydelse för placering.</p><p></p><p>Mvh</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kaikki, post: 614915"] Hej! Är ganska så ny på forumet och har inte åkt skidor så värst länge. Har kört med vanliga carving, pistskidor innan och har nu köpt ett par Salomon Shogun. Då jag fastnat för att börja åka mer offpist =). Jag undrar över hur bindningarna ska sitta på skidan. Har hört att de kan sättas lite olika, men det har jag inte någon koll på. Är det mittmonterat som gäller eller ska de sitta på annat sätt? Jag kommer såklart att åka offpist och pistade backar om vartannat om det har någon betydelse för placering. Mvh [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Montering av bindningar på skida
Tillbaka
Topp