Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Montering av bindningar på skida
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Freppo" data-source="post: 848684" data-attributes="member: 120362"><p>kör på tillverkarens rekomendationer, de är de som gjort skidan, har inte stor koll på just den modellen, men om en skida är gjort för både pist och offpist, så skall bindningen vara där dom tänkt att den ska var, </p><p></p><p>lite teknik träning och du kommer njuta i offpisten med, bara stå mitt på skidan och köra</p><p></p><p>att bakmontera en skida är som att åka en bakjulstriven bil med fullgas i svängarna, aka man sladdar bara omkring</p><p></p><p></p><p>//Freppo</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Freppo, post: 848684, member: 120362"] kör på tillverkarens rekomendationer, de är de som gjort skidan, har inte stor koll på just den modellen, men om en skida är gjort för både pist och offpist, så skall bindningen vara där dom tänkt att den ska var, lite teknik träning och du kommer njuta i offpisten med, bara stå mitt på skidan och köra att bakmontera en skida är som att åka en bakjulstriven bil med fullgas i svängarna, aka man sladdar bara omkring //Freppo [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Montering av bindningar på skida
Tillbaka
Topp