Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
montering av bindningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blackriverpaint" data-source="post: 55316" data-attributes="member: 16052"><p>Mittmontera inte bindningen för allt i världen om de ska användas offpist. Montera dom efter märkningen på skidorna. märkningen ska vara mitt under foten. Om du bara ska bränna rakt ner med dom så kan du bakmontera dom men det är inget jag rekommenderar då det e jättefarligt om backen svänger : ) </p><p></p><p>Ska du byta bindningar så kan det vara ide att köpa såna där plattor som man kan växla bindningar på. Då slipper du skruvhålen i skidorna!</p><p>Lycka till</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blackriverpaint, post: 55316, member: 16052"] Mittmontera inte bindningen för allt i världen om de ska användas offpist. Montera dom efter märkningen på skidorna. märkningen ska vara mitt under foten. Om du bara ska bränna rakt ner med dom så kan du bakmontera dom men det är inget jag rekommenderar då det e jättefarligt om backen svänger : ) Ska du byta bindningar så kan det vara ide att köpa såna där plattor som man kan växla bindningar på. Då slipper du skruvhålen i skidorna! Lycka till [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
montering av bindningar
Tillbaka
Topp