Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Montering av bindningar.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JoelEskilsson" data-source="post: 149016" data-attributes="member: 56482"><p>3+ från sole menas att mitten på pjäxan sitter 3cm längre fram än standard montering. jag kör på 3+ på mina public enemy, ja tycker det funkar bra, men jag har bara kört skidor i två år och har inte testad nån annan montering. men ju mer mot mitten du har desto bättre blir det i parken men sämre i offpisten, och tvärtom. men 3-4+ är nog ganska bra, för det ligger mittemellan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JoelEskilsson, post: 149016, member: 56482"] 3+ från sole menas att mitten på pjäxan sitter 3cm längre fram än standard montering. jag kör på 3+ på mina public enemy, ja tycker det funkar bra, men jag har bara kört skidor i två år och har inte testad nån annan montering. men ju mer mot mitten du har desto bättre blir det i parken men sämre i offpisten, och tvärtom. men 3-4+ är nog ganska bra, för det ligger mittemellan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Montering av bindningar.
Tillbaka
Topp