Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Montering av Booster Strap
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zzzchrille" data-source="post: 1284096" data-attributes="member: 26014"><p>Tack för det mod ni ingjuter! Har nu tagit manschetterna från mina reservdelspjäxor (ett par Ross Hero 130) och skurit av dem så att Boostern ligger mot innerskon. Ska bli kul att testa känslan, har tro på att det kommer bli mer skonsamt för underbenen. </p><p></p><p>Att ha boostern utanpå skalet borde motverka det boostern är bra på - skonsam flex framåt och kvick retur (som beskrivs ovan). Trots det ser jag väldigt många raceåkare i klubben som kör utanpå manschetten. Jag kan inte se fördelen av detta. Men nu ska det bli kul att prova! Kom vinter.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zzzchrille, post: 1284096, member: 26014"] Tack för det mod ni ingjuter! Har nu tagit manschetterna från mina reservdelspjäxor (ett par Ross Hero 130) och skurit av dem så att Boostern ligger mot innerskon. Ska bli kul att testa känslan, har tro på att det kommer bli mer skonsamt för underbenen. Att ha boostern utanpå skalet borde motverka det boostern är bra på - skonsam flex framåt och kvick retur (som beskrivs ovan). Trots det ser jag väldigt många raceåkare i klubben som kör utanpå manschetten. Jag kan inte se fördelen av detta. Men nu ska det bli kul att prova! Kom vinter. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Montering av Booster Strap
Tillbaka
Topp