Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Montering av Diamir på Rossignol Powderbird
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bosse61" data-source="post: 132404" data-attributes="member: 47545"><p>På mina nya Rossignol Powderbird finns två markeringar, en vid skidans mitt som är märkt telemark och en markering märkt Randonee placerad ca 10 cm bakåt. Handlaren har monterat Diamirbindningen så att leden på främre delen av bindningen ligger ungefär vid telemarksmarkeringen. Detta gör att boot center (på pjäxan) ligger ca 5 cm bakom Randonee markeringen. Är detta rätt monterat? Om inte, hur påverkar det åkningen?</p><p></p><p>Bosse</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bosse61, post: 132404, member: 47545"] På mina nya Rossignol Powderbird finns två markeringar, en vid skidans mitt som är märkt telemark och en markering märkt Randonee placerad ca 10 cm bakåt. Handlaren har monterat Diamirbindningen så att leden på främre delen av bindningen ligger ungefär vid telemarksmarkeringen. Detta gör att boot center (på pjäxan) ligger ca 5 cm bakom Randonee markeringen. Är detta rätt monterat? Om inte, hur påverkar det åkningen? Bosse [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Montering av Diamir på Rossignol Powderbird
Tillbaka
Topp