Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Montering av Diamir på Rossignol Powderbird
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="WTF" data-source="post: 132405" data-attributes="member: 55049"><p>Låter lite skumt faktiskt. Jag har inte så grymt bra koll på det där, men det låter som om han har monterat bindningen på telis-platsen.</p><p>Då monterar man med boot-lip vid strecket har jag för mig.</p><p>Om det är som du säger, 5 cm bakmonterat, så kommer du nog inte ha problem med att skidorna dyker i puder iaf. Den saken är säker! Däremot blir det nog inte så roliga pistegenskaper... </p><p></p><p>Prata med den som monterade och ifrågasätt! Har han en vettig förklaring, så är det väl inte så mycket att snacka om.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="WTF, post: 132405, member: 55049"] Låter lite skumt faktiskt. Jag har inte så grymt bra koll på det där, men det låter som om han har monterat bindningen på telis-platsen. Då monterar man med boot-lip vid strecket har jag för mig. Om det är som du säger, 5 cm bakmonterat, så kommer du nog inte ha problem med att skidorna dyker i puder iaf. Den saken är säker! Däremot blir det nog inte så roliga pistegenskaper... Prata med den som monterade och ifrågasätt! Har han en vettig förklaring, så är det väl inte så mycket att snacka om. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Montering av Diamir på Rossignol Powderbird
Tillbaka
Topp