Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Montering av Diamir på Rossignol Powderbird
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blackriverpaint" data-source="post: 132406" data-attributes="member: 16052"><p>Du har fått dina bindningar felmonterade! Jag personligen skulle inte ta emot ett par felborrade skidor om jag inte fick ett jäkligt stort prisavdrag. Då randonee markeringen är menad att vara på pjäxans mitt (som du antyder) så kommer resultatet bli ett par skidor som vill gå rakt fram. Randoneemarkeringar brukar vara lite längre bak från början bara för att skidorna inte ska dyka i lössnön. Att få bindningarna ytterligare fem cm bakåt ska du inte tolerera. </p><p>Om du väljer att ta dessa skidor efter ommontering så se till att hålen blir ordentligt uppfyllda så att det inte kommer in fukt där då detta kan påverka skidans kärna i framtiden. Begär dock prisavdrag för denna lösning. Annars begär att få bindningen rätt monterad på ett par andra skidor.</p><p>Lycka till och ge dig inte i denna frågan!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blackriverpaint, post: 132406, member: 16052"] Du har fått dina bindningar felmonterade! Jag personligen skulle inte ta emot ett par felborrade skidor om jag inte fick ett jäkligt stort prisavdrag. Då randonee markeringen är menad att vara på pjäxans mitt (som du antyder) så kommer resultatet bli ett par skidor som vill gå rakt fram. Randoneemarkeringar brukar vara lite längre bak från början bara för att skidorna inte ska dyka i lössnön. Att få bindningarna ytterligare fem cm bakåt ska du inte tolerera. Om du väljer att ta dessa skidor efter ommontering så se till att hålen blir ordentligt uppfyllda så att det inte kommer in fukt där då detta kan påverka skidans kärna i framtiden. Begär dock prisavdrag för denna lösning. Annars begär att få bindningen rätt monterad på ett par andra skidor. Lycka till och ge dig inte i denna frågan! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Montering av Diamir på Rossignol Powderbird
Tillbaka
Topp