Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Montering av Voilé CRB
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jwunsche" data-source="post: 1000493" data-attributes="member: 139084"><p>En liten uppdatering. Voilé svarade att det borde fungera bra: snö kommer fastna under "överhänget" men funktionen ska inte påverkas. Jag tyckte ändå att det såg för skumt ut och bestämde mig för att skaffa en annan bindning. Efter mycket mätande så kom jag fram till att en 7tm Power 2 STI borde få plats och beställde från Conrad. Sen låg jag sjuk i influensa en vecka och orkade inte montera. Kom upp till Tänndalen i söndags och lät Tänndalens skiduthyrning montera 7tm-bindningarna. Ser mycket bra ut och om hostan har givit med sig imorgon så provåker jag då. Dessutom har jag ju nu ett extra par bindningar (Voilé CRB) att leta några kul skidor till.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jwunsche, post: 1000493, member: 139084"] En liten uppdatering. Voilé svarade att det borde fungera bra: snö kommer fastna under "överhänget" men funktionen ska inte påverkas. Jag tyckte ändå att det såg för skumt ut och bestämde mig för att skaffa en annan bindning. Efter mycket mätande så kom jag fram till att en 7tm Power 2 STI borde få plats och beställde från Conrad. Sen låg jag sjuk i influensa en vecka och orkade inte montera. Kom upp till Tänndalen i söndags och lät Tänndalens skiduthyrning montera 7tm-bindningarna. Ser mycket bra ut och om hostan har givit med sig imorgon så provåker jag då. Dessutom har jag ju nu ett extra par bindningar (Voilé CRB) att leta några kul skidor till. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Montering av Voilé CRB
Tillbaka
Topp