Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Montering av Voile Hardwire CRB på Extrem PT?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rabbit" data-source="post: 932554" data-attributes="member: 34110"><p>Eftersom du ber om; "monteringstips med den kombinationen av skida/bindning??", och tystnad följer, kan man kanske dra slutsatsen att kombinationen inte är så vanlig bland de som hänger på detta forum.</p><p></p><p>På telemarktips.com lär du hitta tusentals åsikter om hur man bäst monterar hardwire men extrem-lagg känns inte som en högoddsare att hitta på den sajten.</p><p></p><p>Hur man monterar telisbindningar är antingen en brutal smaksak eller en pragmatisk midsole-på-linjen.</p><p></p><p>Svårt att säga något vettigt när man inte åkt skidan. </p><p>"med mallen så hamnar tåspetsen på skidans mitt-markering"</p><p>menar du total-längds-mitt eller crs aka center-of-running-surface?</p><p></p><p>Hur ser det ut om du ställer bootcenter på rekommenderad bootcenter-monterings-linje?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rabbit, post: 932554, member: 34110"] Eftersom du ber om; "monteringstips med den kombinationen av skida/bindning??", och tystnad följer, kan man kanske dra slutsatsen att kombinationen inte är så vanlig bland de som hänger på detta forum. På telemarktips.com lär du hitta tusentals åsikter om hur man bäst monterar hardwire men extrem-lagg känns inte som en högoddsare att hitta på den sajten. Hur man monterar telisbindningar är antingen en brutal smaksak eller en pragmatisk midsole-på-linjen. Svårt att säga något vettigt när man inte åkt skidan. "med mallen så hamnar tåspetsen på skidans mitt-markering" menar du total-längds-mitt eller crs aka center-of-running-surface? Hur ser det ut om du ställer bootcenter på rekommenderad bootcenter-monterings-linje? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Montering av Voile Hardwire CRB på Extrem PT?
Tillbaka
Topp