Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Montering Bindningar Salomon Rocker2 92. rådgivning söks
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="krutgunnar" data-source="post: 978741" data-attributes="member: 136480"><p>Har nu bestämt mig för att klicka på köpknappen på ett par Rocker2 92 samt Griffon eller Squire bindningar.</p><p></p><p>Vart jag åker:</p><p>Pist 70%</p><p>Park 15%</p><p>Off-pist 15%</p><p></p><p>Har knappt åkt park innan men är sugen på att testa, fastnar jag för det så blir nog någon timme extra i parken de dagar jag åker.</p><p></p><p>182 CM lång</p><p>~80 KG</p><p></p><p>Behöver nu tips på:</p><p></p><p>Vilken av bindningarna? Kan säga att jag ligger på medelnivå när det gäller åkningen.</p><p></p><p>Montering? TC eller -2 kanske? Har aldrig åkt True Center men det känns som vid den åkningen jag prioriterar ger TC inga direkta fördelar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="krutgunnar, post: 978741, member: 136480"] Har nu bestämt mig för att klicka på köpknappen på ett par Rocker2 92 samt Griffon eller Squire bindningar. Vart jag åker: Pist 70% Park 15% Off-pist 15% Har knappt åkt park innan men är sugen på att testa, fastnar jag för det så blir nog någon timme extra i parken de dagar jag åker. 182 CM lång ~80 KG Behöver nu tips på: Vilken av bindningarna? Kan säga att jag ligger på medelnivå när det gäller åkningen. Montering? TC eller -2 kanske? Har aldrig åkt True Center men det känns som vid den åkningen jag prioriterar ger TC inga direkta fördelar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Montering Bindningar Salomon Rocker2 92. rådgivning söks
Tillbaka
Topp