Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Montering Fischer Airstyle
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jocke_torkelson" data-source="post: 59997" data-attributes="member: 34051"><p>Har köpt ett par Fischer Airstyle som skall ges bort i julklapp. Nu har jag </p><p>dock vissa funderingar angående egenskaperna vid ev fram, neutral </p><p>respektive bak montering av bindning. Skidorna är beg och den förre </p><p>ägaren hade större fötter än den nya. Om jag skruvar fram </p><p>bakbindningen blir pjäxans centrum 9mm framför skidans markering.</p><p>Skidorna (163 cm)skall användas av en tjej 170cm, 50 kg som </p><p>friåkningsskida på hela berget.</p><p>Tacksam för svar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jocke_torkelson, post: 59997, member: 34051"] Har köpt ett par Fischer Airstyle som skall ges bort i julklapp. Nu har jag dock vissa funderingar angående egenskaperna vid ev fram, neutral respektive bak montering av bindning. Skidorna är beg och den förre ägaren hade större fötter än den nya. Om jag skruvar fram bakbindningen blir pjäxans centrum 9mm framför skidans markering. Skidorna (163 cm)skall användas av en tjej 170cm, 50 kg som friåkningsskida på hela berget. Tacksam för svar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Montering Fischer Airstyle
Tillbaka
Topp