Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Montering K2 Obsethed Midsole, True center, Core center?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skanken" data-source="post: 986926" data-attributes="member: 115724"><p>Mätte en kompis rocker 122 här om dagen som vi trodde va felmonterade, dom hade markerat -1 på skidan å han skulle ha dom monterade -4 eller om det va -5. sak samma.</p><p></p><p>Som svar fick han i alla fall att dom mäter ut vart mitten är och monterar sedan där efter, eftersom trycket på skidan inte stämmer då det ofta hamnar snett under till verkningen. Kanske alla på den här sidan vet redan? :P</p><p></p><p>Så vi mätte ut mitten å därifrån satt då bindningen -5 eller -4 vilket han nu skulle ha.</p><p></p><p>Om det var nått svar vet jag inte, dom kanske gör olika för alla märken, som resqual skrev.</p><p></p><p>Har inte mina obsethed i närheten så jag kan inte mäta nått åt dig, har dom monterade "freeride" tailen känns och ser i alla fall jävligt kort ut då.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skanken, post: 986926, member: 115724"] Mätte en kompis rocker 122 här om dagen som vi trodde va felmonterade, dom hade markerat -1 på skidan å han skulle ha dom monterade -4 eller om det va -5. sak samma. Som svar fick han i alla fall att dom mäter ut vart mitten är och monterar sedan där efter, eftersom trycket på skidan inte stämmer då det ofta hamnar snett under till verkningen. Kanske alla på den här sidan vet redan? :P Så vi mätte ut mitten å därifrån satt då bindningen -5 eller -4 vilket han nu skulle ha. Om det var nått svar vet jag inte, dom kanske gör olika för alla märken, som resqual skrev. Har inte mina obsethed i närheten så jag kan inte mäta nått åt dig, har dom monterade "freeride" tailen känns och ser i alla fall jävligt kort ut då. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Montering K2 Obsethed Midsole, True center, Core center?
Tillbaka
Topp