Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Montering K2 Obsethed Midsole, True center, Core center?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BennO" data-source="post: 988137" data-attributes="member: 13242"><p>Hej!</p><p>har precis fått hem mina Pettitors från sport conrad som jag valt allround monteringen på.</p><p>Jag upptäcker att dom satt bindningen längst bak i skalan alltså freeride.</p><p>k2s markeringar på skidan är +7,5 vid mitt monterat</p><p>nu sitter mina på 0.</p><p></p><p> så jag ifrågasätter att dom monterat fel</p><p></p><p>får detta till svar</p><p><em>as we have a mounting list by K2,</em></p><p><em>K2 listed the Freeride and the Allround standard point at the same mounting point in this case.</em></p><p></p><p>så jag påpekar att i deras beskrivning är</p><p>allround mellan +7,5 & 0</p><p></p><p>får detta till svar</p><p><em>of course this is correct for the majority of the skis.</em></p><p><em>But it also states that we use the point shown by the manufacturer.</em></p><p></p><p>dom har ju därmed påpekat att dom har rätt genom att skriva så låsande.</p><p>sjukt less</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BennO, post: 988137, member: 13242"] Hej! har precis fått hem mina Pettitors från sport conrad som jag valt allround monteringen på. Jag upptäcker att dom satt bindningen längst bak i skalan alltså freeride. k2s markeringar på skidan är +7,5 vid mitt monterat nu sitter mina på 0. så jag ifrågasätter att dom monterat fel får detta till svar [i]as we have a mounting list by K2, K2 listed the Freeride and the Allround standard point at the same mounting point in this case.[/i] så jag påpekar att i deras beskrivning är allround mellan +7,5 & 0 får detta till svar [i]of course this is correct for the majority of the skis. But it also states that we use the point shown by the manufacturer.[/i] dom har ju därmed påpekat att dom har rätt genom att skriva så låsande. sjukt less [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Montering K2 Obsethed Midsole, True center, Core center?
Tillbaka
Topp