Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Montering Marker Kingpin
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Glisseur" data-source="post: 1067135" data-attributes="member: 13861"><p>[USER=97967]@xviggenx[/USER] Har du (eller någon annan) märkt att mittpunkten på pjäxan hamnar framför monteringslinjen på skidan efter att allt är monterat och klart? Har borrat två par ute på skidfabriken och bägge paren har hamnat 8 mm framför monteringslinjen när jag klickar i bidningen och drar på förspänning. Och då har jag varit grisnoga med längden på sulan, placering och allt. Mätte till och med sulan för att vara stensäker på att mittpunkten sitter rätt, och det gör den. Dubbelkollade mot en mall på Skidsport och den lirar perfekt med samma hål. Så antingen är det knas med alla mallar eller något annat. Skulle vara intressant att jämföra med en annan montering från annat håll, kanske med en annan pjäxa än Lupo TI också.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Glisseur, post: 1067135, member: 13861"] [USER=97967]@xviggenx[/USER] Har du (eller någon annan) märkt att mittpunkten på pjäxan hamnar framför monteringslinjen på skidan efter att allt är monterat och klart? Har borrat två par ute på skidfabriken och bägge paren har hamnat 8 mm framför monteringslinjen när jag klickar i bidningen och drar på förspänning. Och då har jag varit grisnoga med längden på sulan, placering och allt. Mätte till och med sulan för att vara stensäker på att mittpunkten sitter rätt, och det gör den. Dubbelkollade mot en mall på Skidsport och den lirar perfekt med samma hål. Så antingen är det knas med alla mallar eller något annat. Skulle vara intressant att jämföra med en annan montering från annat håll, kanske med en annan pjäxa än Lupo TI också. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Montering Marker Kingpin
Tillbaka
Topp