Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Montering på Mojo?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sleadge2" data-source="post: 58539" data-attributes="member: 36076"><p>Jag undrar också över monteringen. Köpte ett par begade skidor i helgen. Den killen hade flyttat bak bindnigen 3-4 cm för att kunna åka puder. Efter som jag hade större fötter använde jag mig av de gamla hålen för frambindnigarna och står alltså ca 1.5 cm bakom centrum. Då jag åkte skidan tyckte jag den var utmärkt att hoppa med, köra hårt och fort i pist som i uppkörd snö. I djupare snö fick jag dock hänga bakåt som fan för att få upp spetsarna.</p><p></p><p>Så kom ingen mojo-ägare berätta hur ni åker och hur ni har monterat. PLZ!......</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sleadge2, post: 58539, member: 36076"] Jag undrar också över monteringen. Köpte ett par begade skidor i helgen. Den killen hade flyttat bak bindnigen 3-4 cm för att kunna åka puder. Efter som jag hade större fötter använde jag mig av de gamla hålen för frambindnigarna och står alltså ca 1.5 cm bakom centrum. Då jag åkte skidan tyckte jag den var utmärkt att hoppa med, köra hårt och fort i pist som i uppkörd snö. I djupare snö fick jag dock hänga bakåt som fan för att få upp spetsarna. Så kom ingen mojo-ägare berätta hur ni åker och hur ni har monterat. PLZ!...... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Montering på Mojo?
Tillbaka
Topp