Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Montering på Public enemy?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="androj" data-source="post: 175129" data-attributes="member: 32995"><p>Jag körde på Public Enemy och hade dem då mittmonterade. Funkade kanonbra i parken, i pisten dög det (Blir ju självklart roligare att köra pist med standard montering). Däremot i offpisten tyckte jag inte det var speciellt bra med mittmontering. Okej, det funkade men man fick åka med för bakåtlut och kunde inte riktigt stå på ordentligt. Åkte dock mest park förra sässongen så det funkade bra med mittmonterat.</p><p></p><p>Det är upp till dig hur mycket park, pist och puder du åker. Tänk efter vart du vill att skidorna ska prestera bäst.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="androj, post: 175129, member: 32995"] Jag körde på Public Enemy och hade dem då mittmonterade. Funkade kanonbra i parken, i pisten dög det (Blir ju självklart roligare att köra pist med standard montering). Däremot i offpisten tyckte jag inte det var speciellt bra med mittmontering. Okej, det funkade men man fick åka med för bakåtlut och kunde inte riktigt stå på ordentligt. Åkte dock mest park förra sässongen så det funkade bra med mittmonterat. Det är upp till dig hur mycket park, pist och puder du åker. Tänk efter vart du vill att skidorna ska prestera bäst. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Montering på Public enemy?
Tillbaka
Topp