Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Montering
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hakman" data-source="post: 232755" data-attributes="member: 59670"><p>Om man åker mestadels i parken och i pudret och vill kunna köra freestyle på båda ställena, men ändå vill flyta bra i djup snö, är det en fördel eller nackdel att mittmontera då? När man åker hemma i Sverige blir det ju bara freestyle i parken, men på utlandsresorna är det tvärtom. Det borde vara skönare att landa fakie med mittmonterat... </p><p>Jag har mina skidor bakmonterade nu och de är sjukt sköna i pudret, men jag har kört mittmonterat och har alltså ingen aning om vilka egenskaper som blir bättre eller sämre med den inställningen.</p><p>Förövrigt så når jag inte ut att göra truenose med min nuvarande bakmontering, haha. Det är ett stort minus.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hakman, post: 232755, member: 59670"] Om man åker mestadels i parken och i pudret och vill kunna köra freestyle på båda ställena, men ändå vill flyta bra i djup snö, är det en fördel eller nackdel att mittmontera då? När man åker hemma i Sverige blir det ju bara freestyle i parken, men på utlandsresorna är det tvärtom. Det borde vara skönare att landa fakie med mittmonterat... Jag har mina skidor bakmonterade nu och de är sjukt sköna i pudret, men jag har kört mittmonterat och har alltså ingen aning om vilka egenskaper som blir bättre eller sämre med den inställningen. Förövrigt så når jag inte ut att göra truenose med min nuvarande bakmontering, haha. Det är ett stort minus. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Montering
Tillbaka
Topp