Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Montering!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Astockinger" data-source="post: 625045" data-attributes="member: 102362"><p>köpte ett par k2 disorderly 09/10 modell nu i förra veckan. böhövde ett par lagg snabbt så det blev dem. I alla fall så fick jag dem och griffon bindning för 2200 totalt, så priset var ju grymt. Jag skulle såklart ha mittmonterat och jag sa extra till, jag skrev även på lappen som man skulle fylla i att jag skulle ha mittmonterat. När jag kom hem med skidorna såg jag att det inte var mittmonterade, han hade suttit bindningen 28mm från mitten. Enligt mallen som dem hade på staduim var det 12-15mm felmonterade, inte så mycket kanske men ändå? man får gilla läget helt enkelt... skidorna var så pass långa så det gör kanske inte så mycket.</p><p></p><p>Tack o hej</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Astockinger, post: 625045, member: 102362"] köpte ett par k2 disorderly 09/10 modell nu i förra veckan. böhövde ett par lagg snabbt så det blev dem. I alla fall så fick jag dem och griffon bindning för 2200 totalt, så priset var ju grymt. Jag skulle såklart ha mittmonterat och jag sa extra till, jag skrev även på lappen som man skulle fylla i att jag skulle ha mittmonterat. När jag kom hem med skidorna såg jag att det inte var mittmonterade, han hade suttit bindningen 28mm från mitten. Enligt mallen som dem hade på staduim var det 12-15mm felmonterade, inte så mycket kanske men ändå? man får gilla läget helt enkelt... skidorna var så pass långa så det gör kanske inte så mycket. Tack o hej [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Montering!
Tillbaka
Topp