Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Monterings problem med Marker F12
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ishink" data-source="post: 1002142" data-attributes="member: 141095"><p>Jag löste problemet, det var bara att backa ut delen tills den hoppade av. Vet dock inte hur jag tar bort detta inlägg, ursäkta att jag stört detta underbara community en snöig dag som denna. </p><p></p><p></p><p>Hej. </p><p>Mina Marker F12 bindingar gick sönder här för någon vecka sedan, som syns på bilden. </p><p><a href="https://www.freeride.se/photo/view.php?id=121640" target="_blank"><img src="https://www.freeride.se/img/photo/normal/bc2ab292db4cbf4dc00ac83095618f59.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " data-size="" style="" /></a></p><p></p><p>Jag har nu fått nya delar skickade till mig, men hur får jag bort den gamla häl delen från bindningen och hur sätter jag dit den nya? Snälla hjälp mig. </p><p><a href="https://www.freeride.se/photo/view.php?id=121641" target="_blank"><img src="https://www.freeride.se/img/photo/normal/9479385ee3410dfb32ee449c72936cc4.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " data-size="" style="" /></a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ishink, post: 1002142, member: 141095"] Jag löste problemet, det var bara att backa ut delen tills den hoppade av. Vet dock inte hur jag tar bort detta inlägg, ursäkta att jag stört detta underbara community en snöig dag som denna. Hej. Mina Marker F12 bindingar gick sönder här för någon vecka sedan, som syns på bilden. [url=https://www.freeride.se/photo/view.php?id=121640][img]https://www.freeride.se/img/photo/normal/bc2ab292db4cbf4dc00ac83095618f59.jpg[/img][/url] Jag har nu fått nya delar skickade till mig, men hur får jag bort den gamla häl delen från bindningen och hur sätter jag dit den nya? Snälla hjälp mig. [url=https://www.freeride.se/photo/view.php?id=121641][img]https://www.freeride.se/img/photo/normal/9479385ee3410dfb32ee449c72936cc4.jpg[/img][/url] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Monterings problem med Marker F12
Tillbaka
Topp