Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Monteringsfel!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeffa" data-source="post: 496833" data-attributes="member: 47005"><p>Måste bara fråga:</p><p></p><p>Hur kommer det sig att du inte märkte misstaget förens du satt i liften??? Kollade du inte när du fick skidorna hur det var gjort?</p><p></p><p>Jag hade garvat ihjäl mig om jag suttit bredvid dig när du upptäckte misstaget. Din min måste varit obetalbar. Sorry...</p><p></p><p>Liknande sak hände min tjej som trog ur sin bindning. När hon sedan lämnade in den och försökte förklara vad duckstance är så monterade idioten bindningen längsmed ena kanten på skidan!!! Altså inte duck och inte vanligt utan typ höger om skidans mitt. Gick inte att åka på alls...</p><p></p><p>Skönt att det löste sig. Förstås surt med onödiga borrhål men bra att dom fixade det.</p><p></p><p>Vad tyckte du om 130:an btw? Är lite sugen att testa den.</p><p></p><p>Jeffa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeffa, post: 496833, member: 47005"] Måste bara fråga: Hur kommer det sig att du inte märkte misstaget förens du satt i liften??? Kollade du inte när du fick skidorna hur det var gjort? Jag hade garvat ihjäl mig om jag suttit bredvid dig när du upptäckte misstaget. Din min måste varit obetalbar. Sorry... Liknande sak hände min tjej som trog ur sin bindning. När hon sedan lämnade in den och försökte förklara vad duckstance är så monterade idioten bindningen längsmed ena kanten på skidan!!! Altså inte duck och inte vanligt utan typ höger om skidans mitt. Gick inte att åka på alls... Skönt att det löste sig. Förstås surt med onödiga borrhål men bra att dom fixade det. Vad tyckte du om 130:an btw? Är lite sugen att testa den. Jeffa [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Monteringsfel!
Tillbaka
Topp