Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Monteringsfel!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="EriikPersson" data-source="post: 496836" data-attributes="member: 63045"><p>Lånar tråden lite!</p><p></p><p>När Intersport i Karlstad monterade min nya bindning (skidan och bindningen var inte köpta där) så skulle jag ha mitt monterat och det fick ja men eftersom så såg jag att den bakre delen på en av skidorna var sne och nu är inte jag kunnigast inom detta men jag vet att man inte sätter bindningar för nära dom gamla hålen. </p><p>Så det lär ju var svårt att bara montera om.</p><p>Jag vet heller inte hur där påverkar skidan och åkningen har inte märkt något men.</p><p></p><p>Skulle uppskatta svar på detta!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="EriikPersson, post: 496836, member: 63045"] Lånar tråden lite! När Intersport i Karlstad monterade min nya bindning (skidan och bindningen var inte köpta där) så skulle jag ha mitt monterat och det fick ja men eftersom så såg jag att den bakre delen på en av skidorna var sne och nu är inte jag kunnigast inom detta men jag vet att man inte sätter bindningar för nära dom gamla hålen. Så det lär ju var svårt att bara montera om. Jag vet heller inte hur där påverkar skidan och åkningen har inte märkt något men. Skulle uppskatta svar på detta! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Monteringsfel!
Tillbaka
Topp