Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
monteringsguide 1.2
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sleadge2" data-source="post: 63100" data-attributes="member: 36076"><p>Bra guide. Följde till punkt och pricka när jag monterade mina bindnignar i ett par Atomic 10:ex.</p><p></p><p>Blev dock lite osäker när jag borrat igenom skalet på skidan. Inne i skidan finns bara ett skumkärna. Räcker det att skruvarna sitter i de yttre skalet?</p><p></p><p>Efter att ha kollat lite med en kompis sa hon att ibland borrar man större hål och sätter pluggar. Blir det bättr om man sätter plugg? Gör inte ett större hål att skidan lättare knäcks? Kan det inte komma in vatten lättare om man har plugg?</p><p></p><p>Tacksam för svar...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sleadge2, post: 63100, member: 36076"] Bra guide. Följde till punkt och pricka när jag monterade mina bindnignar i ett par Atomic 10:ex. Blev dock lite osäker när jag borrat igenom skalet på skidan. Inne i skidan finns bara ett skumkärna. Räcker det att skruvarna sitter i de yttre skalet? Efter att ha kollat lite med en kompis sa hon att ibland borrar man större hål och sätter pluggar. Blir det bättr om man sätter plugg? Gör inte ett större hål att skidan lättare knäcks? Kan det inte komma in vatten lättare om man har plugg? Tacksam för svar... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
monteringsguide 1.2
Tillbaka
Topp