Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Monteringsmall
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MnO" data-source="post: 838017" data-attributes="member: 12152"><p>Var det inte just Jester-mallen som var lite problem med på Teton? För ett tag sen var det så i alla fall. Jag har inte kollat på en stund. Rådet är att testborra på en planka först om du ska använda den. Finns det den minsta osäkerhet är det alltid en bra idé. </p><p></p><p>Precis som MountainMan säger... att det är samma hålbild är inte samma sak som att det är samma mall. Även andra märkes mallar innehåller ett flertal olika hålbilder för att passa olika bindningsmodeller.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MnO, post: 838017, member: 12152"] Var det inte just Jester-mallen som var lite problem med på Teton? För ett tag sen var det så i alla fall. Jag har inte kollat på en stund. Rådet är att testborra på en planka först om du ska använda den. Finns det den minsta osäkerhet är det alltid en bra idé. Precis som MountainMan säger... att det är samma hålbild är inte samma sak som att det är samma mall. Även andra märkes mallar innehåller ett flertal olika hålbilder för att passa olika bindningsmodeller. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Monteringsmall
Tillbaka
Topp