Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Monteringspunkt Atomic Automatic, Brådis!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snej" data-source="post: 975913" data-attributes="member: 13307"><p>La in detta i tråden SS vs Auto...sage svarade på TGR på frågan var en 102kg tung lirare skulle montera...</p><p></p><p>I have not skied on the 193's yet, but would suggest mounting on the "team" line, the Team line is the center of sidecut so you will be right on the money. I have the 186's, do a little backward skiing, and have mine mounted two cm's in front of the team line.</p><p> </p><p>hope you enjoy! </p><p></p><p>-s</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snej, post: 975913, member: 13307"] La in detta i tråden SS vs Auto...sage svarade på TGR på frågan var en 102kg tung lirare skulle montera... I have not skied on the 193's yet, but would suggest mounting on the "team" line, the Team line is the center of sidecut so you will be right on the money. I have the 186's, do a little backward skiing, and have mine mounted two cm's in front of the team line. hope you enjoy! -s [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Monteringspunkt Atomic Automatic, Brådis!
Tillbaka
Topp