Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Monteringspunkt BMT109
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ChasingPow" data-source="post: 1283340" data-attributes="member: 163179"><p>Hallon</p><p></p><p>Köpte ett par beggade bmt109or och bindningen gick att backa så mina nuvarande pjäxor får plats men då åker boot center ca -1cm bakom rekommenderade.</p><p></p><p>Nån som har nån input på hur bmt109 beter sig vid olika monteringspunkter??</p><p>Åkare 105kg</p><p>Längd 186</p><p>Aggressiv åkstil och föredrar lätt manövrerade setups</p><p></p><p>Har kört VW katana och dem känns sjukt mycket bakmonterade och är en handfull att styra runt. Mina 192cm 120 chetlers är typ raka motsatsen och är väldigt smidiga. Så kanske jag ska kosta på mig att flytta fram på bmt109orna??</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ChasingPow, post: 1283340, member: 163179"] Hallon Köpte ett par beggade bmt109or och bindningen gick att backa så mina nuvarande pjäxor får plats men då åker boot center ca -1cm bakom rekommenderade. Nån som har nån input på hur bmt109 beter sig vid olika monteringspunkter?? Åkare 105kg Längd 186 Aggressiv åkstil och föredrar lätt manövrerade setups Har kört VW katana och dem känns sjukt mycket bakmonterade och är en handfull att styra runt. Mina 192cm 120 chetlers är typ raka motsatsen och är väldigt smidiga. Så kanske jag ska kosta på mig att flytta fram på bmt109orna?? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Monteringspunkt BMT109
Tillbaka
Topp