Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Monteringspunkt EHP 193cm
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Broddan" data-source="post: 839341" data-attributes="member: 80568"><p>Har kört 193 cm på den angivna monteringspunkten vilket jag tycker funkar alldeles utmärkt. 186 cm har jag dock kört lite frammonterad, blir kvickare men känns ostabilare tycker jag. Skidan känns stabilare och tryggare vid körning på ang. punkt.</p><p>Skidtillverkarna har ju testat ut vart det är bäst att montera bindningarna och i de flesta fall funkar detta väldigt bra, så mitt råd är att köra på ang. punkt <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Broddan, post: 839341, member: 80568"] Har kört 193 cm på den angivna monteringspunkten vilket jag tycker funkar alldeles utmärkt. 186 cm har jag dock kört lite frammonterad, blir kvickare men känns ostabilare tycker jag. Skidan känns stabilare och tryggare vid körning på ang. punkt. Skidtillverkarna har ju testat ut vart det är bäst att montera bindningarna och i de flesta fall funkar detta väldigt bra, så mitt råd är att köra på ang. punkt :) Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Monteringspunkt EHP 193cm
Tillbaka
Topp