Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Monteringspunkt för Extrem Project 100
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Glisseur" data-source="post: 1035286" data-attributes="member: 13861"><p>Det kan absolut vara en bra idé att montera fram bindningarna ett par cm för att undvika lite av känslan som du beskriver. Jag kommer inte ihåg på rak arm hur långt bak från TC som rekommenderad monteringspunkt på P100 ligger, men har för mig att den ligger runt -8 så lite längre fram kommer inte att bli galet centrerat.</p><p></p><p>Men för att vara säker hade jag försökt skaka fram ett par skidor med demobindning innan jag satte borren i skidorna. Kolla med Extrem direkt om dom har ett par, dom är ett gäng hjälpsamma herrar och bollar nog gärna monteringspunkter. Annars har nog Åre Skidsport eller Hanson demoskidor som du kan låna några timmar och känna efter.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Glisseur, post: 1035286, member: 13861"] Det kan absolut vara en bra idé att montera fram bindningarna ett par cm för att undvika lite av känslan som du beskriver. Jag kommer inte ihåg på rak arm hur långt bak från TC som rekommenderad monteringspunkt på P100 ligger, men har för mig att den ligger runt -8 så lite längre fram kommer inte att bli galet centrerat. Men för att vara säker hade jag försökt skaka fram ett par skidor med demobindning innan jag satte borren i skidorna. Kolla med Extrem direkt om dom har ett par, dom är ett gäng hjälpsamma herrar och bollar nog gärna monteringspunkter. Annars har nog Åre Skidsport eller Hanson demoskidor som du kan låna några timmar och känna efter. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Monteringspunkt för Extrem Project 100
Tillbaka
Topp