Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Monteringspunkt fusion 105
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Glisseur" data-source="post: 1280155" data-attributes="member: 13861"><p>Om du kör med lite mjukare pjäxor och med lite mindre plöstryck tror jag -7 kan funka bra på Carbon Ultra. Även om konstruktionen är lättare än den vanliga Fusion så har du ju fortfarande samma geometri att förhålla dig till. Jag tycker själv att det är skönt att gå fram någon cm på turskidor för att få en enklare ingång i sväng utan att trycka i plösen på samma sätt som man kanske gör när man åker med hårdare pjäxor och styvare skidor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Glisseur, post: 1280155, member: 13861"] Om du kör med lite mjukare pjäxor och med lite mindre plöstryck tror jag -7 kan funka bra på Carbon Ultra. Även om konstruktionen är lättare än den vanliga Fusion så har du ju fortfarande samma geometri att förhålla dig till. Jag tycker själv att det är skönt att gå fram någon cm på turskidor för att få en enklare ingång i sväng utan att trycka i plösen på samma sätt som man kanske gör när man åker med hårdare pjäxor och styvare skidor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Monteringspunkt fusion 105
Tillbaka
Topp